søndag den 1. april 2012

Asger slås med Dracula

En gyserhistorie af
Asger Radmer Jensen
6 år Bg.y
Januar 2011
  
Det var en mørk og farlig nat.
Jeg vågnede op midt om natten, ved at jeg hørte en lyd, det lød som et uhyre, og viste
godt hvad det var ….. Det var Dracula …
og nogle grønne monstere.
Jeg kiggede ud af vinduet og der var flere væsner, det var spøgelser og de sagde ”Uuuuhhhhh”
Så gik jeg hen og tog mit lyssvær, jeg gik ud i den kolde nat og slog Dracula ihjel.
Der kom mega meget blod.
Bagefter gik jeg ind i min seng og læste bøger om Dracula og det var mega drabeligt.
Så vågnet Filippa og min mor og min far.
De troede ikke på mig, men jeg sagde at de skulle kikke ud af vinduet og så troede de på mig.
Jeg lavede nogle mærkelige væsner at træ og malede dem røde og stillede dem udenfor, der var også lys fra gadelamperne og så blev spøgelserne og de grønne væsner bange.
Det blev morgen og der var TVavis på computeren, de sagde at der var grønne væsner  og spøgelser hjemme hos mig.
Lidt efter kom der en bil kørende forbi mit hus og dem der sad i bilen kastede legetøj og en guldmedalje op til mig,
og det var fordi jeg var så modig.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar