Viser opslag med etiketten ting som jeg er glsg for. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten ting som jeg er glsg for. Vis alle opslag

lørdag den 7. april 2012


sagt til asger 2011

du er hurti og stærk
du er god fodbold
du er god til at løbe
du er sjov at lege med
du er modig
du er en god kammerat
du er god at finde på lege
du er god til computer
du er god at lege med
du er god til at tegne

jeg synes selv at jeg er god : til at løbe
vil gerne blive bedre til : fodbold

søndag den 1. april 2012

Asger slås med Dracula

En gyserhistorie af
Asger Radmer Jensen
6 år Bg.y
Januar 2011
  
Det var en mørk og farlig nat.
Jeg vågnede op midt om natten, ved at jeg hørte en lyd, det lød som et uhyre, og viste
godt hvad det var ….. Det var Dracula …
og nogle grønne monstere.
Jeg kiggede ud af vinduet og der var flere væsner, det var spøgelser og de sagde ”Uuuuhhhhh”
Så gik jeg hen og tog mit lyssvær, jeg gik ud i den kolde nat og slog Dracula ihjel.
Der kom mega meget blod.
Bagefter gik jeg ind i min seng og læste bøger om Dracula og det var mega drabeligt.
Så vågnet Filippa og min mor og min far.
De troede ikke på mig, men jeg sagde at de skulle kikke ud af vinduet og så troede de på mig.
Jeg lavede nogle mærkelige væsner at træ og malede dem røde og stillede dem udenfor, der var også lys fra gadelamperne og så blev spøgelserne og de grønne væsner bange.
Det blev morgen og der var TVavis på computeren, de sagde at der var grønne væsner  og spøgelser hjemme hos mig.
Lidt efter kom der en bil kørende forbi mit hus og dem der sad i bilen kastede legetøj og en guldmedalje op til mig,
og det var fordi jeg var så modig.
 

Asgers hemmelige opskrift                                           

spøgelsesmad

1ederkop23 spindehvider
en kasse legoklodser
5 klassiske familiespil
et hus
4 spilleplader
90,000,000,000 bøger
og en lampe



www.asgers hemmelige opskarift.com